Benvenuti à i nostri siti web!

Analisi di ragiuni è suluzione di durezza insufficiente di tableta compressa da pressa di tableta

In u funziunamentu di ogni ghjornu di a stampa di tableta, hè inevitabbile chì a tableta cumpressa ùn hè micca abbastanza dura, chì hè una cosa assai angustiosa.Andemu analizà i ragiuni è suluzioni di a tavuletta uncompressed.
(1) Motivazione: A quantità di legante o lubricante hè chjuca o inappropriata, chì si traduce in una distribuzione irregolare di particelle, stratificazione di particeddi grossi è particelle fini, chì ùn ponu esse superati ancu s'ellu a pressione hè aumentata durante a tavula.Soluzione: Pudete sceglie u legante adattatu o aumentà a dosa, migliurà u prucessu di granulazione è mischjà i granuli.
(2) Ragione: A finezza di a medicina ùn hè micca abbastanza, è u cuntenutu di medicina fibru, elastica o oliu hè altu è u mischju hè irregulare.
Soluzione: A droga pò esse sfracicata in pezzi più chjuchi, l'adesivu cù una forte viscosità pò esse selezziunata, a pressione di a pressa di tableta pò esse aumentata, l'absorbente di droga pò esse aghjuntu cù l'oliu, è i metudi ponu esse mischiati.
(3) Ragione: u cuntenutu di l'acqua ùn hè micca moderatu, troppu pocu acqua o e particelle secche anu una alta elasticità, perchè a droga chì cuntene acqua di cristallu perde più acqua di cristallu durante l'asciugatura di e particelle, diventendu fragile è faciule da crack.Tuttavia, s'ellu hè troppu grande, a durezza diventa più chjuca.
Soluzione: U prucessu di granulazione deve cuntrullà u cuntenutu di l'acqua secondu e diverse varietà.Sì i granuli sò troppu secchi, spruzzate una quantità approprita di etanol dilutu (50 -60 ), mischjà bè è pressu in pasticchi.
(4) Ragione: e proprietà fisiche di a droga stessa.Hè determinata da fragilità, plasticità, elasticità è durezza.Per esempiu, u materiale elasticu diventa più chjucu quandu hè cumpressu, è si dilata per via di l'elasticità dopu a descompressione, cusì a tableta diventa libera.
Soluzione: Diversi droghe anu da esse cuntrullati cù diverse pressioni è altri excipients durante a tableting.
(5) Ragione: fattore meccanicu.Per esempiu, a durata di u punch hè irregolare, o l'ajustamentu di a pressione ùn hè micca apprupriatu, a vitezza di a pressa di a tavuletta hè troppu veloce, o i pellets in u hopper sò alimentati troppu spessu.

Soluzione: A pressione di a pressa di a tableta pò esse aghjustata, a testa di punch, a vitezza di a pressa di a tableta è a velocità di alimentazione pò esse aghjustate.


Tempu di post: 25-May-2022